wtorek, 3 grudnia 2013

Podsumowanie miesiąca - listopad


Kolejna kartka z kalendarza zerwana, co oznacza, że przyszedł grudzień i czas na podsumowanie listopada. No cóż, plany miałam bardzo ambitne, ale niestety, nie udało mi się ich niemal w ogóle zrealizować, gdyż zwyczajnie pokonał mnie brak czasu. Całe szczęście, że już wkrótce Święta, kiedy będzie można nadrobić wszelkie zaległości. Dość już gadania, przejdźmy do rzeczy :)

W listopadzie udało mi się przeczytać następujące książki:
  1. Miao Sing Wyznania chińskiej kurtyzany
  2. Małgorzata Karolina Piekarska LO-teria
  3. Marta Fox Westchnienia jak morskie huragany
  4. Michaił Bułhakow Mistrz i Małgorzata
Podsumowując, razem wyszło 1109 stron, czyli ok. 37 dziennie. Patrząc na te skromne wyniki, można by rzec: szału nie ma. Powiedzmy sobie szczerze, to nie był dobry miesiąc i tyle. Żadna z przeczytanych lektur nie została zrecenzowana, ale jeśli chcielibyście poznać moją opinię na temat którejś z nich, to nie wahajcie się o to poprosić :) Najsłabszą pozycją były Westchnienia jak morskie huragany, natomiast do najciekawszych mogę zaliczyć Wyznania chińskiej kurtyzany oraz Mistrza i Małgorzatę. 

Na blogu działo się w tym czasie niewiele. W końcu pojawiła się obiecana recenzja Carrie [KLIK], a także mogliście poczytać o tym, co oglądałam w ostatnim czasie w Filmowym podsumowaniu nr 4 [KLIK] oraz w Filmowym podsumowaniu nr 5 [KLIK].

Plany na grudzień? Nie chcę znów za wiele obiecywać, ale z pewnością pojawi się recenzja alternatywnego przewodnika Zrób to w Warszawie!, Muzyczne odkrycie i Filmowe podsumowanie. 

Jestem ciekawa Waszych czytelniczych wyników z listopada :) Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas, na każdy z komentarzy postaram się odpowiedzieć.
Pozdrawiam serdecznie!